W dniu dzisiejszym mamy przyjemność zaprezentować Państwu nasz nowy produkt – Portal Przewoźnika, który jest swoistą platformą wymiany danych pomiędzy Przewoźnikiem a Alegre, wyposażoną w szereg nowoczesnych funkcjonalności.

Zależało nam na zbudowaniu wyjątkowego narzędzia dla Przewoźników, ułatwiającego codzienną pracę i funkcjonowanie w trudnych realiach transportu drogowego. Narzędzia, które będzie dostarczać Przewoźnikom potężną wartość dodaną we współpracy z Alegre, wyróżniając tym samym naszą ofertę wśród innych operatorów” – zapowiedział Jarosław Buła, prezes zarządu Alegre Logistic.  
Z uwagi na szeroki zakres funkcjonalny oraz unikalne możliwości dostęp do Portalu Przewoźnika Alegre jest odpłatny i oferowany w dwóch dostępnych pakietach: https://www.alegre.pl/dla-przewoznikow/portal-przewoznika

W zależności od wybranego wariantu Przewoźnik ponosi tylko jeden stały koszt miesięcznego abonamentu w wysokości 49 zł netto (pakiet SmartFlow) lub 149 zł netto (pakiet SmartPay).
Każdy pakiet uprawnia do korzystania z jednego konta na Portalu, z którym powiązana może być nieograniczona liczba użytkowników. Przewoźnik może więc udzielić dostępu wszystkim swoim pracownikom. Co ważne, w każdym momencie można zrezygnować z dostępu do Portalu bez żadnych opłat. Wystarczy, że nie opłacisz abonamentu w kolejnym miesięcznym okresie, a konto automatycznie zostanie zamknięte.

Co otrzymujesz w zamian?

  • dostęp do Portalu 24 h – stały wgląd w status płatności swoich faktur
  • oszczędności na kosztach przesyłki do kilkuset złotych miesięcznie, dzięki temu że faktury i dokumenty przewozowe dodajesz tylko online
  • skrócony termin płatności swoich faktur – zyskujesz co najmniej kilka dni na terminie płatności dzięki temu, że nie musisz przesyłać dokumentów w formie papierowej
  • dostęp do dokumentów przez 6 lat – gwarantujemy archiwizację przez cały okres wymagany przepisami prawa
  • a jeśli zdecydujesz się na pakiet SmartPay, twoja faktura na skonto będzie gotowa do sfinansowania w ciągu 1 godziny.

Alegre SmartPay to unikalne rozwiązanie. Terminy płatności faktur przewoźników wynoszą w branży zwykle 45–60 dni, licząc od daty wpływu dokumentów. U nas termin płatności to 1 h. Tak, jedna godzina to czas, jaki upływa od dodania faktury przez Przewoźnika na Portalu do momentu realizacji przelewu w formie skonta. Do tego wszystko w sposób zautomatyzowany z powiadomieniami o każdej zmianie statusu” – wyjaśnia Radosław Bugowski, dyrektor finansowy Alegre.

Jak rozpocząć?


Wejdź na stronę https://www.alegre.pl/dla-przewoznikow/portal-przewoznika, wybierz interesujący Cię pakiet i złóż zamówienie.
Podczas składania zamówienia wybierz rodzaj abonamentu: miesięczny lub roczny oraz pobierz dostępny regulamin i instrukcję użytkownika.
Po kliknięciu w przycisk Zamawiam Pakiet przyjmiemy zamówienie do realizacji. Na podany adres e-mail zostanie przesłana faktura. Po jej opłaceniu nastąpi aktywacja konta na Portalu.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Działem Faktur i Rozliczeń Przewoźników:
Tel. 55 629 65 47; 55 629 65 51
E-mail: Adres email chroniony.